ما را در سایت دوست داشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 14:56
ما را در سایت دوست داشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 14:56
آدم ها می آیند..گاهی در زندگی ات میمانند..گاهی در خاطره ات..آنها که در زندگی ات میمانند؛همسفر میشوند..آنها که در خاطرت میمانند؛تجربه ای برای سفر..گاهی "تلخ"..گاهی "شیرین"..گاهی با یادشان لبخند میزنی..گاهی یادشان لبخند از لبانت برمیدارد..اما تو دوست داشتن...ما را در سایت دوست داشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 14:56
به من نگاه کن بگو؛کجا رو زیر و رو کنم..کدوم گلایه را بگم؛چه دردی آرزو کنم..به من نگاه کن نترس؛من به تو مبتلا شدم..به موج میزنم ببین؛چه ساده ناخدا شدم..به من نگاه کن برو؛فاصله باورم بشه..در انتظار بودنت؛عذاب آخرم بشه..از تو عبور میکنم؛فقط نگاه م دوست داشتن...ما را در سایت دوست داشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 14:56
پدرم میگفت:زن باید گیسوان بلند و چشمانی درشت داشته باشد..ولی مادرم نه موی بلند داشت ، نه چشمان درشت..مادرم معتقد بود یک مرد نباید زیبا باشد و زیبایی شایسته ی مردها نیست،مرد مناسب آن است که دستانی زمخت و گونه هایی آفتاب سوخته داشته باشد..ولی پدرم زیب دوست داشتن...ما را در سایت دوست داشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 14:56
" رفتن " که بهانه نمی خواهد..یک چمدان می خواهد از دلخوری های تلنبار شده و گاهی حتی دلخوشی های انکار شده..رفتن که بهانه نمی خواهد..وقتی نخواهی بمانی،با چمدان که هیچ،بی چمدان هم می روی.." ماندن " اما بهانه می خواهد..دستی گرم،نگاهی مهربان،دروغ های د دوست داشتن...ما را در سایت دوست داشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 14:56
بیرون بودن زلف زنان ایل جزیی از پوشش زیبایشان است..و هیچ مردی از ایل به زلف زنان ایل توجهی نمی کند..
همانگونه که مردان شالیکار به ساق برهنه زنان شالیکار بی اعتنا اند..
گرگ اگر هوس گوشت کند،پوست شکار برایش مهم نیست..
حجاب باید باطنی باشد نه ظاهری..
از نسل آلوده ی من گذشت..به فرزندان خود خوب دیدن را بیاموزیم..

ما را در سایت دوست داشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 14:56
" دوست داشتن " عضوی از بدن است..درست است که همه فورا به فکر " قلب " می افتند..ولی من میگویم که " دوست داشتن " دندان آدم است،دندان جلویی که هنگام لبخند برق می زند..حالا تصور کنید روزی را که " دوست داشتن " آدم درد می کند...آرام و قرار را از آدم می دوست داشتن...ما را در سایت دوست داشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 14:56